تاريخ : برچسب:خاطرات خنده دار, | | نویسنده : zahra

 دوستـــم زنگ زده منم حـــموم بودم! مـــامـــانم میـــاد بالا صداشـــو

میشنــــوه بر میداره!

مــــامــــان: سلام پــویان جان! خـــوبی گل پسر؟؟

مامان خــوبه؟؟ سلام برســـون! امیـــــر؟؟ نه! به مـــن چیزی نگفتــــه با

نیمـــا و شهــاب و ... رفتن شمـــال (آخـــه الان؟ ) گفتش به توام چیزی

نگیـــم ولی گـــوشیشو جا گذاشته ســـربه هوا! ناراحت که نشدی ؟؟

مــــن داد میزنم: مــــامــــان چی میگی؟؟ 

مـــامـــانم: خب دیگه پـــویان جان یه مدت محلش نذار خـــودش

پشیـــمون میشه! :) بای!

اومــــدم بیــرون میگم : مـــامـــان چرا دروغ میگـــــی؟؟ 

مـــامـــانم: زندگی را نفسی ارزشٍ غم خـــوردن نیست / آنقـــدر سیر

بخند که غم از رو بــــرود :)

مـــن: چه ربطی داش؟؟ جـــوابه منُ بده!

مـــامـــانم: ربطش اینٍ که بخنــــد چون نمیشه کاریش کــــرد طفلی

خعـــلی شوکه شد گف امیـــــرُ من کارش داشتم خـــودشم میدونسته

وای وای!

مــــن: دمت گـــرم دیگه با این چـــاخان کــــردنات!

زنگ زدم به دوستــــم میگه: میخـــواستم پاشم بیام شمال همونجا

ســـرویستون کنم! 

نه مـــامـــانٍ دارم من؟؟ مـــامـــانــــه؟؟ :(



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







  • اوکسیژن
  • ریاح